top of page

Agile People Community

Public·34 members

Tidlig oversikt over konferansebord i planlegging

Hei alle. Jeg er helt i starten av et prosjekt der vi skal gjøre noen endringer i kontorlokalene. Foreløpig er ingenting bestemt, men møterommene er allerede et tema i diskusjonene. Spesielt konferansebordene virker å være et viktig utgangspunkt for videre planlegging. Jeg ønsker derfor å skaffe meg et overblikk over hvilke konferansebord som er tilgjengelige, før vi går inn i detaljer. Det gir en bedre forståelse av mulighetene og begrensningene. Jeg tenker at en slik oversikt kan gjøre resten av prosessen mer oversiktlig. Er det noen som anbefaler å starte på denne måten?

5 Views
Madina Tarin
Madina Tarin
9 hours ago

Vi valgte nettopp denne tilnærmingen da vi startet planleggingen. På https://www.azdesign.no/no/articles/218/konferansebord finnes det en samlet kategori med konferansebord. Det gjorde det enklere å danne seg et helhetsinntrykk før vi gikk videre. Man får raskt oversikt over hvilke typer bord som inngår i sortimentet. For oss fungerte det som et godt grunnlag for videre samtaler internt. Det er lettere å diskutere løsninger når alle har sett de samme alternativene.

bottom of page